Sunday, February 12, 2012

Buku

Ni le bukunya...
Baucer ada baki, top up sikit beli kertas
Sebagai seorang pelajar saya menerima baucer buku 1 malaysia berjumlah rm200 yang saya telah manfaatkan untuk membeli sebuah buku berkaitan penyelidikan saya. Buku tersebut adalah mahal, jadi dengan baucer itu saya hanya memperoleh buku berkenaan sahaja.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

hero said...

aku pun dah beli buku ni.. baru tengok sket baru..hehe.. advance gak..adoih

najmi said...

oo masa ko beli tak mintak bukak plastik ke.
buku ni dah agak lama tapi aku berpendapat syiok jugak baca :)